Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > >

Garancia

Garanciális feltételek 

Ez a garancia csak a gyártási hibákra terjed ki, és nem tartalmazza a nem megfelelő használatból eredő károkat ( úgy, mint szokatlan elemekkel való közlekedés), hanyagság, baleset, kopás, extrém hőmérséklet, oldószerek, savak, víz, a termék normál elhasználódása, vagy szállítási károk ( például légitársaságok által). A nem megfelelő vagy nem megfelelően elvégzett karbantartás vagy javítás érvényteleníti ezt a garanciát. Mindemellett a termék Szakszervizbe való eljuttatásakor esetlegesen felmerülő szállítási, csomagolási és adózással kapcsolatos és egyéb költségek Önt terhelik.

A garanciális szolgáltatások igénybe vételéhez a Szervízközpontban, szüksége lesz a megfelelően kitöltött jótállási jegyre és az eredeti vásárlást igazoló blokkra. A Szerviz központ meghatározza, hogy a probléma megoldását fedezi-e vagy sem a Bontour garancia. Amennyiben a garancia érvényes, tájékoztatni fogják Önt, hogy a termék javítható-e vagy ki lesz-e cserélve. Minden ilyen javítás vagy csere költsége a Bontour-ot terheli, beleértve az összes javítással vagy cserével járó kiadásokat. Amennyiben a terméket cserélni kell, de az a típus már nem érhető el, úgy a Bontour vállalja, hogy egy hasonló termékkel helyettesíti.

 

Bőrond tisztítas:

A külső felületet nedves szappanos szivaccsal, a belső bélést kárpittisztító szerrel.


Légitársasági kár:

A Poggyászok károsodásnak leggyakoribb oka a légijármű-poggyászkezelés, a csomagok átszállítása közben bekövetkező károk amelyére mi nem vállalunk felelősséget. Mindig azt ajánljuk, hogy szájon egy pillanatot arra hogy átnézze a csomagjait mielőtt leveszi a szalagról. Ha tranzit kár érte a terméket akkor értesítenie kell a légitársaságot vagy annak képviselőjét, mielőtt elhagyja a terminált, mivel nem fognak kárigényeket intézni velük szemben, miután elhagyta a repteret.

Keresés