Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Szállítás és Visszaküldés

 

 

   15000 Ft feletti vásárlás
  Előre utalás Utánvéttel Előre utalás Utánvéttel
GLS Házhozszállítással 1180 Ft 1494 Ft 0 Ft 314 Ft
GLS csomagpontra 1180 Ft 1494 Ft 0 Ft 314 Ft
  (Az árak az ÁFÁ-t nem tartalmazza )

GLS Házhozszállítás

Megbízható csomagszállítás rövid határidőkkel - ez a GLS egyik erőssége. A belföldi csomagok a feladást követő munkanapon kézbesítésre kerülnek. 

A GLS hétfőtől-péntekig normál munkaidőben kézbesíti a csomagokat. Ha a feladónak nincs külön árubiztosítása, a GLS a törvényi kötelezettség vállaláson túl minden csomagot biztosít, max. 50.000 forint áruértékig.

A termékek különböző kiegészítő szolgáltatásokkal kombinálhatók, ami azt jelenti, hogy a GLS minden szállítási követelménynek megfelel.

Ha az alaptermékhez megrendeli a FlexDeliveryService szolgáltatást is, a GLS ügyfelek és a csomag címzettjei az alábbi előnyökhöz jutnak:

  • A címzett e-mailen vagy SMS-ben értesül a csomag feladásáról
  • A címzett számos kézbesítési lehetőség közül választhat - közvetlenül az üzenetben megadott weboldalon keresztül rendelkezhet a csomag sorsáról
  • Háromszori kézbesítési kísérlet
  • Lehetőség van esti kiszállításra: a GLS a depóvárosokban 17.00 és 20.00 óra között is kézbesít igény esetén

A szolgáltatás megkönnyíti a végfelhasználóknak történő sikeres kézbesítést, ezzel nő az ügyfelek elégedettsége. A szolgáltatás belföldi csomagküldemények esetében, valamint 15 európai ország közötti nemzetközi viszonylatban vehető igénybe.

GLS csomagpontok

Egyszerű csomagfeladás
Cégek vagy magánszemélyek – a GLS CsomagPontokon keresztül mindenki feladhatja csomagját.

Magyarországon több mint 650 GLS CsomagPont üzemel. A csomagfeladó helyek különböző profilú üzletekben találhatók.

A csomagfeladásnál, kérjük vegyék figyelembe a CsomagPontok nyitvatartási idejét. A részletes nyitvatartást megtalálják a CsomagPont listában és a CsomagPont keresőben.

GLS CsomagPont keresőGLS CsomagPont lista

 

 

VISSZAKÜLDÉS   Kattintson ide a visszaküldési űrlap letöltéséhez

A vásárlás dátumától számított 30 napon belül tudja visszaküldeni a terméket. Minden visszaküldött tételnek új, és nem használt állapotban kell lennie, mellékelve a termék minden eredeti címkéjét.

VISSZAKÜLDÉS FOLYAMATA

A termék visszaküldéséhez helyezze biztonságosan az eredeti csomagolásába, és mellékelje a mellékelt visszaküldési űrlapot és minden egyéb dokumentumot, például a szállítólevelet, és küldje el a csomagot a következő címre:

Címzett: Bontour Hungary Kft.
Megjegyzés:  Visszaküldés
Cím: 1107 Budapest, Szállás utca 13. N38
Tel: 0630 222 6806

Felhívjuk figyelmét, hogy a visszaszállítás költsége Önt terheli ! Javasoljuk hogy a csomag feladásakor kérjen csomagszámot a nyomonkövetéshez , hogy utólag ellenőrizhető legyen a csomag útja. (GLS, Magyar Posta ajánlott). Kérhet GLS előre fizetett szállítási címkét is kapcsolatba lépve velünk. Ha az előre fizetett szállítási címkét használja, 2.500 forintot normál méretű csomagért vonunk le a számlájáról a szállítási költségek fedezésére. Túlméretes csomagokért forduljon hozzánk további részletekért.

VISSZATÉRÍTÉSEK

Miután visszaküldte a csomagot és bevizsgáltuk a termék állapotát, feldolgozzuk a visszaküldését. Kérjük, hogy az áru átvételétől számítva legalább 7 munkanapot számoljon a visszaküldés feldolgozására. A visszatérítés 1–7 napig is eltarthat, amíg megjelenik a bankszámláján a visszatérített összeg, a bankjától függően. E-mailben értesítjük, ha a visszaküldés feldolgozásra került.

TERMÉKCSERE

Szeretne egy másik színt? A méret nem felel meg Önnek? Kérjük, lépjen velünk kapcsolatba e-mailben a következő adatokkal: megrendelés száma, megvásárolt cikkszám és leírás a termékről, a kívánt csere termék cikkszáma és neve, az Ön e-mail címe és telefonszáma.
Ha rendelkezésre áll a kívánt csere termék, akkor 3 munkanapon belül elküldjük Önnek a csere csomagot, a futárt viszi az Ön által kért cserét és felveszi az Önnél lévő terméket. (Minden visszaküldött tételnek új és nem használt állapotban kell lennie, csatolva a termék minden eredeti címkéjét.)

Felhívjuk figyelmét, hogy Önnek kell fizetni a csere szállítási költségét (2500 forint normál méretű csomagért). Túlméretes csomagokért forduljon hozzánk további részletekért.


Hibás termék / minőségi probléma

Ha hibás terméket kapott, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot emailben a következő adatokkal: Rendelés száma, rendelt termék kódja és neve, a probléma rövid leírása, legalább 1 fotót mellékeljen ami mutatja a termék hibáját.

Felhívjuk figyelmét, minőségi probléma okozta cseréje vagy visszaküldése ingyenes. A futárt mi indítjuk az Ön címére a cseretermékkel, viszi a cserét és felveszi az Önnél lévő terméket.

 Kattintson ide a visszaküldési űrlap letöltéséhez

Keresés