Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Szállítás és Visszaküldés

GLS HÁZHOZSZÁLLÍTÁS

 

 

 30.000 Ft alatti vásárlás  30.000 Ft feletti vásárlás
GLS Házhozszállítással 1499 Ft 0 Ft
GLS csomagpontra 1499 Ft 0 Ft

Szállítást a GLS futárszolgálat végzi, akik kézbesítés előtt SMS-t/emailt küldenek neked a megadott telefonszámra, e-mail címre, így órára pontosan előre tudni fogod, hogy mikor érkezik a csomag. Ha nem leszel a megadott helyszínen az adott időpontban, a futárral telefonon tudsz egyeztetni. Kérjük ez esetben ne minket keressen, hanem rögtön a futárt vagy a GLS-t hívd, akik a csomagszámmal (amit megküldtünk emailben) azonosítani tudnak téged és az egyedi kéréseid szerint tudják módosítani a kézbesítést. 

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. A GLS központi telefonszáma: 06 29 88-66-70

 

GLS CSOMAGPONTOK

GLS csomagpontokon is átveheted a csomagod az ország 650 pontján, most mindössze 1499 Ft-ért, 30000 Ft felett ingyenesen szállítunk ki.

A GLS SMS-ben és e-mailben értesít a csomagfeladás után. A csomagot az értesítést követő munkanaptól számítva 5 munkanapon belül átveheted érvényes személyi okmány bemutatásával.

A GLS CsomagPont keresőben megtalálod az adott üzletek elérhetőségét, nyitvatartási idejét és pontos címét.
Aktiváltuk a Rugalmas Kézbesítés szolgáltatást, így az eredetileg házhoz rendelt csomagot is átirányíthatja egy GLS CsomagPontba.

GLS CsomagPont kereső GLS CsomagPont lista

 

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL

Webáruházunk személyes átvételi lehetőséget biztosít 15.000 Ft fölötti rendelés esetén a nyitvatartási időnkben. A nyitvatartási idő változásának jogát fenntartjuk. Az átvétel előtt munkatársunk telefonon vagy email-ben értesíteni fogja Önt. A megrendelt terméket értesítés után 5 munkanapig tartjuk fent.

Amennyiben ezt az opciót választja, kérem vegye figyelembe, hogy nem biztos, hogy a termék jelenleg a helyszínen van. Előzetes időpontegyeztetés nélkül ne induljon el.

Személyes átvétel csak az ELŐRE MEGRENDELT termékeknél lehetséges!

Megrendelés módosításra a helyszínen már nincs lehetőség!

 

VISSZAKÜLDÉS   Kattintson ide a visszaküldési űrlap letöltéséhez

A vásárlás dátumától számított 30 napon belül tudja visszaküldeni a terméket. Minden visszaküldött tételnek új, és nem használt állapotban kell lennie, mellékelve a termék minden eredeti címkéjét.

Visszaküldés folyamata

A termék visszaküldéséhez helyezze biztonságosan az eredeti csomagolásába, és mellékelje a mellékelt visszaküldési űrlapot és minden egyéb dokumentumot, például a szállítólevelet, és küldje el a csomagot a következő címre:

Címzett: Bontour Hungary Kft.
Megjegyzés:  Visszaküldés
Cím: 1174 Budapest, Régivám köz 6. Bontour Hungary Kft.
Tel: 0630 222 6806

Felhívjuk figyelmét, hogy a visszaszállítás költsége Önt terheli ! Javasoljuk hogy a csomag feladásakor kérjen csomagszámot a nyomonkövetéshez , hogy utólag ellenőrizhető legyen a csomag útja. (GLS, Magyar Posta ajánlott). Kérhet GLS előre fizetett szállítási címkét is kapcsolatba lépve velünk. Ha az előre fizetett szállítási címkét használja, 2.500 forintot normál méretű csomagért vonunk le a számlájáról a szállítási költségek fedezésére. Túlméretes csomagokért forduljon hozzánk további részletekért.

VISSZATÉRÍTÉSEK

Miután visszaküldte a csomagot és bevizsgáltuk a termék állapotát, feldolgozzuk a visszaküldését. Kérjük, hogy az áru átvételétől számítva legalább 7 munkanapot számoljon a visszaküldés feldolgozására. A visszatérítés 1–7 napig is eltarthat, amíg megjelenik a bankszámláján a visszatérített összeg, a bankjától függően. E-mailben értesítjük, ha a visszaküldés feldolgozásra került.

 

TERMÉKCSERE

Szeretne egy másik színt? A méret nem felel meg Önnek? Kérjük, lépjen velünk kapcsolatba e-mailben a következő adatokkal: megrendelés száma, megvásárolt cikkszám és leírás a termékről, a kívánt csere termék cikkszáma és neve, az Ön e-mail címe és telefonszáma.
Ha rendelkezésre áll a kívánt csere termék, akkor 3 munkanapon belül elküldjük Önnek a csere csomagot, a futárt viszi az Ön által kért cserét és felveszi az Önnél lévő terméket. (Minden visszaküldött tételnek új és nem használt állapotban kell lennie, csatolva a termék minden eredeti címkéjét.)

Felhívjuk figyelmét, hogy Önnek kell fizetni a csere szállítási költségét (2500 forint normál méretű csomagért). Túlméretes csomagokért forduljon hozzánk további részletekért.


HIBÁS TERMÉK/MINŐSÉGI PROBLÉMA

Ha hibás terméket kapott, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot emailben a következő adatokkal: Rendelés száma, rendelt termék kódja és neve, a probléma rövid leírása, legalább 1 fotót mellékeljen ami mutatja a termék hibáját.

Felhívjuk figyelmét, minőségi probléma okozta cseréje vagy visszaküldése ingyenes. A futárt mi indítjuk az Ön címére a cseretermékkel, viszi a cserét és felveszi az Önnél lévő terméket.

 Kattintson ide a visszaküldési űrlap letöltéséhez

Keresés